Oldalak

2011. március 25., péntek

Mi is az a Contact Center?

A Contact Center tulajdonképpen egy  multimédiás call center, nélkülözhetetlen a magas szintű és dinamikus ügyfélkapcsolathoz. Amikor felhívod valamelyik szolgáltatód telefonos ügyfélszolgálatát, biztos, hogy egy automata rendszerben találod magadat, ahol a "készülék nyomógombjainak segítségével" intézheted ügyeidet. Ha nem leszel ideges a művelet végére, akkor ebben nagy része van annak, hogy jó  minőségű volt az a rendszer, amivel szembetaláltad magunkat.

Ma már olyan magas szintű contact centereket gyárt például az Alcatel-Lucent, amin keresztül Te is profin kommunikálhatsz a saját ügyfeleiddel. Tudjuk, hogy Neked is fontos, hogy az ügyfeleidnek mindig ugyanolyan magas színvonalú kiszolgálásban legyen részük. Az üzleti siker abból a felismerésből is fakad, hogy minden egyes ügyfélkontaktust értékesítési szituációvá lehet, érdemes és ma már muszáj alakítani.

Legyen szó egy alapszintű telefonközpontról, vagy akár egy fejlett interaktív szolgáltatást nyújtó  rendszerről, mi tuti tudunk megfelelő megoldást ajánlani, ami teljesen a Te  igényeidnek megfelelően van összerakva.Szakértelemmel és tapasztalattal integráljuk a Contact Centereket. A Contact Centerek kialakításához mindent megtalálsz nálunk, mint például  multimédiás eszközöket, többcsatornás hálózati rendszereket, rendszerfüggetlen telefonokat, fejbeszélőket, routereket és a többi.

Gyere el hozzánk a budapesti főhadiszállásra, jelentkezz ingyenes tanácsadásra az ecs@young.hu címen, vagy olvass még többet ebben a témában itt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése